رایان استیل
درحال بارگذاری...
  • تماس با کارشناسان رایان استیل

  • 02172296000

درباره رایان استیل مهر

داستان رایان استیل مهر

رایان استیل مهر

رایان‌ استیل‌ مهر با بهره مندی از نیروهای خبره و با تجربه در بازار آهن و تخته روسی، همراهی مطمئن و پرسودی برای مشتریان در خرید مقاطع فولادی و تخته روسی فراهم می کند. همچنین با همکاری پایدار و بلند مدت با انبارهای متعدد و تولیدکنندگان در سطح کشور تامین محصولات مدنظر مشتریان را از نزدیکترین محل فراهم می کند.

فقط کافیست با رایان استیل مهر تماس بگیرید تا از مرحله قبل از خرید تا دریافت محصول و فاکتور رسمی تفاوت های خرید راحت و مطمئن و پرسود را تجربه کنید.

 

ارزش های رایان استیل مهر

نیازها و ارزش‌ هایی که مصرف کنندگان به دنبالش بودند ( از قبیل خرید بی‌واسطه، قیمت مناسب، ثبات در قیمت اعلامی، تحمل بوروکراسی سیستمی خریدار، مطمئن از نوع و کیفیت محصول درخواستی، صدور فاکتور رسمی، تحویل به موقع، وزن‌کشی دقیق، اندازه‌گیری دقیق ابعاد، اعتبار در خرید و...) را شناختیم. زمان را غنیمت شمردیم با تاسیس رایان استیل مهر آماده شدیم از فرصت ها استفاده کنیم و با ارائه ارزش های واقعی به نیازهای مصرف کنندگان پاسخ دهیم و زمینه تامین آهن و تخته روسی را راحت و مطمئن فراهم کنیم.

دریافت فاکتور رسمی محصول خریداری شده

دریافت محصولات و گواهی بازرسی کنترل کیفیت

ارسال مکتوب سفارش و ملاحظات مدنظر

حصول توافقات برای پرداخت مبلغ پیش فاکتور

شرکت های همکار رایان استیل مهر

با بررسی کامل تمامی گواهینامه ها، تأییدیه ها و همینطور استانداردهای تولیدات اخذ شده توسط بخش کنترل کیفی آن ها، خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشند. شرکت ها و نامهای که تحت عنوان کارخانه های همکار رایان استیل مهر در فهرست زیر آورده شده است، که هرکدام از آنها در زمینه تولید محصولات زیرمجموعه آهن، مقاطع و پروفیل های فولادی فعالیت میکنند و از جمله مهمترین، باسابقه ترین، بزرگترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان در این عرصه هستند.

برای ثبت سفارش خرید

همین الان با ما تماس بگیرید

با شماره 02172296000 تماس بگیرید و
یا با ثبت اطلاعات تماس خود برای ما، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند